30–180 sekundžių trunkantis reklaminis klipas jau pats savaime yra menas. Dėl to, jog reklaminiai klipai yra tokie trumpi, kiekvienas kadras įgauna didesnę reikšmę nei ilgesnės trukmės vaizdo klipuose. Tai reikalauja profesionalaus planavimo pasiruošimo etape tam, kad būtume tikri, jog kiekviena sekundė išnaudojama tikslingai.

Iššūkis pritraukti auditoriją mus motyvuoja ir skatina tobulėti, pranokti savo galimybes, dėti visas pastangas, jog tas iššūkis būtų įgyvendintas. Juo labiau kai dėmesiui pritraukti yra dešimčių TV kanalų ar socialinių tinklų internete pasirinkimas. Taigi turite realią galimybę pristatyti prekės ženklą, akcentuoti produktą ir palikti auditoriją, laukiančią daugiau, bei paskatinti imtis veiksmų.

Kadangi riba tarp televizijos transliacijų ir interneto nyksta, daugeliui savo klientų kuriame televizinės kokybės vaizdo klipus, skirtus platinti internete.

Peržiūrėti darbus